Bilbao Eszena 2022 Tailerrak

BILBAOESZENAK JAVIER LIÑERAK EMANDAKO DRAMATURGIA LABORATEGIA ETA NURIA M. CRESPOK EMANDAKO HISTORIAN EMAKUMEAREN PAPERA BERRESKURATZERA BIDERATUTAKO TAILER ESZENIKOA ESKAINIKO DITU

    • Bi proposamenetan izena emateko epea urtarrilaren 24tik (astelehena) otsailaren 4ra (ostirala) egongo da zabalik.
    • Javier Liñerak emango duen dramaturgia-laborategia antzerkian eta idazketan interesa duten pertsonei zuzenduta dago, eta ez du aldez aurreko ezagutzarik behar.
    • Tailer eszenikoa arte eszenikoekin zerikusia duten edo ez duten 18 urtetik gorako emakumeei zuzenduta dago, historian ahaztuta dauden emakumeei ahotsa eman nahi dietenak, pieza/omenaldi baten sorkuntzatik abiatuta.
    • Bi tailerren prezioa 75€/ 60€koa da Bilbaoeszena, ADDE, EAB eta Artekaleko bazkideentzat, eta izen emateak cultura@bilbao.eus helbidean emango den inprimaki baten bidez egin behar dira.

     

    (Bilbon, 2022ko urtarrilaren 21ean).- BilbaoEszena – Bilboko Udalaren Antzerki Baliabideen Zentroak 2022ko prestakuntza-eskaintza abian jarri du, bi proposamenekin: dramaturgia-laborategi bat, Javier Liñerak emana, eta Nuria M. Crespok emango duen tailer eszeniko bat, emakumearen papera historian berreskuratzera bideratua.

     

    Javier Liñerak emango duen dramaturgia-laborategiaren izenburua “Belar-izpitik idaztea” da, antzerkian eta idazketan interesa duten pertsonei zuzenduta dago, eta ez du aldez aurreko ezagutzarik behar.

     

     

     

     

 

 

  • Bestalde, Nuria M. Crespo-ren tailer eszenikoa arte eszenikoekin zerikusia duten edo ez duten 18 urtetik gorako emakumeei zuzenduta dago, historian ahaztutako emakumeei ahotsa eman nahi dietenak, pieza/omenaldi baten sorkuntzatik abiatuta. 

     

     

  •  

 

 

Izena emateko epea astelehenean, urtarrilaren 24an, irekiko da, eta cultura@bilbao.eus helbide elektronikoaren bidez emango den inprimaki baten bidez egin beharko da, otsailaren 4ra arte, ostirala. Bi tailerren prezioa 75 euro/60 eurokoa da Bilbaoeszena, ADDE, EAB eta Artekaleko bazkideentzat.

    • DRAMATURGIA-LABORATEGIA – BELAR-IZPITIK IDATZI – JAVIER LIÑERAK EMANA

    Eskolak eta ordutegiak:

    Aurrez aurreko eta taldeko eskolak, eta zoom bidezko klase pertsonalizatuagoak konbinatzen dira. Hilean 4 orduko talde-eskola emango da.

    Aurrez aurreko eskolak ostegunetan, otsailak 17; martxoak 17; apirilak 7; maiatzak 12; eta ekainak 23 izango dira, 17: 00etatik 21: 00etara.

     

    Hilean ordubeteko eskola emango da bikoteko, eta zoom bidezko eskolak ikasleekin adostuko dira.

     

    Edukiak:

    Tailer honetan, Javier Liñeraren asmoa da tresnak eskaintzea belar izpi horiek erne daitezen eta bihurtu nahi duten landare horiek bihur daitezen. Hori dela eta, teoriak ez du lehentasunik izango, baizik eta ideiek, bulkadek eta motorrek. Gero, pertsona bakoitzaren materialaren arabera, haren beharrak kontuan hartuz lan egingo dugu.

     

    Egiturak landuko dira, nola eraiki pertsonaiak, zeinen axolazkoak diren lekuak eta denborak. Material horiekin lan egingo dugu ikastaro honetan, obra bat edo obra baten zirriborroa sortzeko. Materialak hartuko dira kontuan, eta, beraz, dramaturgia-mundu ohikoak edo ez hain ohikoak irudikatuko.

     

    Gehienez ere 12 ikasle izango dira, eta eduki hauek izango dituzte:  antzezlan bat sortzeko dramaturgia- eta poetika- batzuk eta besteak, egitura, pertsonaiak sortzea, lekuak eta denbora. Taldeetan materialik teorikoenak emango dira. Eta bikoteka edo banaka egitekoak diren eskoletan, ostera, obra bat sortzea izango da eskolen xedea.

     

    Hautaketa: Hautatutako ikasleei otsailaren bigarren astean jakinaraziko zaie posta elektronikoz, eta, une horretan, matrikulazioa formalizatzeko egin beharreko urratsen berri emango zaie. Bilbon erroldatutako pertsonek izango dute lehentasuna. Gizonen eta emakumeen arteko oreka bilatuko da taldean. Azkenik, hurrenkera eta inskripzioa hartuko dira kontuan..

     

    JAVIER LIÑERA antzerkigilea eta aktorea da. Antzerkigintza ikasi zuen Paco Bezerra, Alberto Conejero eta María Velascorekin, eta Gaztela eta Leongo Arte Dramatikoko Goi Eskolan (ESADCyL) egin ditu ikasketak. Indifest Antzerki eta Dantza Jaialdiaren saria (Santander) Ikuskizun Onenari (2016), EHGAMeko Urrezko Hiruki Saria (2016) eta bi aldiz Egile Errebelazioaren Max Saria jasotzeko hautagaia. Egileen Elkartearen 2020ko Jesus Campos Saria. Idatzi zuen lehen pieza «Barro rojo» izan zen, eta hainbat jaialditan aurkeztu zuen, hala nola Santiago de Chile, Don Quijote de París, Cena Contemporánea de Brasilia edo Tercera Semana. Hau ere idatzi du: «B Tendríamos que haber empezado de otra manera ». «¿Qué fue de Ana García?». (Pabellón 6ko konpainia gaztea); eta “Bidaia”, Hortzmuga konpainiarentzat.

     

    • HISTORIAN EMAKUMEAREN PAPERA BERRESKURATZERA BIDERATUTAKO TAILER ESZENIKOA, NURIA M. CRESPOK EMANA.

     

     

    Tailer hau ahaztutako emakumeak oroitzen laguntzen da, bizi diren emakumeen bidez. Antzezlan txikiak eraikitzen dira, 5 eta 15 minutu artekoak, eta merezi duten lekua ematen zaie dagoeneko gure artean ez daude emakumeei.

     

    Bizitza-historiak metodologia bat da, gure bizitzetako gertaerarik esanguratsuenak biltzeko aukera ematen diguna, hasi jaiotzen garenetik eta egindako urratsak antolatzera jartzen garen artekoak. Bizitza-historia bat egiteko baliatzen dugun lehen tresna oroitzapena da, aukera ematen baitigu bidea berregiteko, nondik gatozen, nola eratu den apurka-apurka gure familia eta bizitzea suertatu zaigun  gizarte-, kultura-, politika- eta ekonomia-ingurunea eta markatu gaituzten gertaera guztiak. Aldi berean, bizitza-historia bera baliatzen da lanerako darabilgun memoria historikoa berreskuratzeko.

     

    Tailerrak gehienez ere 10 ikasle, emakumezkoak, izango ditu, eta 12 saio izango ditu: lehenengo 4 saioetan landuko den saio historikoa aukeratzen da, horri buruzko azterketa egiten da eta testu edo dramaturgia bat sortzen da; hurrengo 4 saioetan emakume biziaren eta berreskuratutako historikoaren arteko sinbiosi bat garatzen da eszenan; eta azken saioetan eszenara eraman ahal izateko 5 minutuko pieza bat sortzen da.

     

    Tailer bat amaitzen denean, historiko berreskuratu guztiak antzezten dira eta artxiboko osagai bihurtzen dira.

     

    Edukiak: 1. Fasea: Parte hartzaileek ideia gako batzuk ezagutzea, beren identitatearen gainekoak eta hautatutako historikoaren identitatearen gainekoak. Jatorriei buruzko lana. Parte hartzaileei ezagutzera ematea bizitza-historiari buruzko lanaren ikuspegia. Norbere Historiaren – haren historiaren gaineko proposamenak, jarduerak eta edukiak aurkeztea. Lehenengo fase honetan, ikerketa plastikoaren arloko zenbait tresna baliatuko dira.

     

    1. Fasea: Behin memoriari eta jatorriei buruzko lana egindakoan, bigarren urratsa da zer omenaldi eszeniko egin nahi zaion taxutzen hastea. Nola nahi dugun katalizatu guk historiko hori. Zer forma emango diogun haren ahotsari. Lanerako tresna batzuk hautatzen dira: dela mugimendua, dela performancea, dela ikus-entzunezko hizkuntza…Eta tailerra osatzen duten kideek osatutako dramaturgia batekin lan egiten da.

     

    1. Fasea: Aldarrikapen-lana sortzea eta eszenaratzea. “Historikoak” proiektuaren azken xedea da ikusgai bihurtzea ahaztutako eta aintzat hartu gabeko emakume horiek, eszenara eramanez. Eszenaratze hau erritu bat da, zeinean kokatzen baititugu gure historikoen aldareak, eta jendeak ez du ikusten “antzezpen” bat, baizik eta omenaldi bat, liturgia bat. Emaitza, hala, eszena-pieza batzuk dira, eta bideo- eta argazki-artxibo bat osatu nahi da haiekin, jasota gera daitezen..

     

    Eskolak eta ordutegia: Tailerrak 12 saio dauzka, aurrez aurrekoak eta bi ordukoak, eta, horiei, eszenaratzen den eguna gehitu behar zaie. Asteazkenetan izango dira, 19:00etatik 21:00etara, Bilbao Eszenan.

     

    Datak: Otsailak 16 eta 23; Martxoak 2, 9, 10, 23, 30; Apirilak 6 eta 27; Maiatzak 4 eta 11. Azken eszenaratzea: maiatzaren 13an.

    Hautaketa: Hautatutako ikasleei otsailaren bigarren astean jakinaraziko zaie posta elektronikoz, eta, une horretan, matrikulazioa formalizatzeko egin beharreko urratsen berri emango zaie. Bilbon erroldatutako pertsonek izango dute lehentasuna. Azkenik, hurrenkera eta inskripzioa hartuko dira kontuan.

     

    NURIA M. CRESPO 28 urteko ibilbidea du arte eszenikoen sektorean. Aktorea, gidoilaria, zuzendaria eta hainbat gizarte-taldetako hezitzailea da. Gainera, jantzien figurinista eta produktorea da zinema, telebista eta ikus-entzunezkoen sektorean.

    Duela 20 urtetik La Chusma Teatro antzerki garaikideko konpainiako kide da eta duela 9 urte bere konpainia sortu zuen, Mama Crea. Duela 4 urtetik hona, produkzio-, sorkuntza- eta prestakuntza-gune bat kudeatzen du, “Mama Espazioa” izenekoa. Urte hauetan guztietan, genero-borroka izan da bere kezka handienetako bat.

     

     

    SARE SOZIALAK

     

    www.bilbaokultura.eus

www.bilbaokultura.eus

 

Copyright © 2024 BAD BILBAO

B.A.D Bilbao Antzerkia Dantza - Festival de Teatro actual y Danza Contemporánea de Bilbao

HAUTATUTAKO PROIEKTUAK

IKERKETA ESZENIKOKO LAU PROIEKTUK LORTU DITUZTE UDALAREN "ARTISTAK EGOITZAN" PROGRAMAKO BEKAK

(Bilbon, 2024ko ekainaren 24an) .- Bilboko Udalak, BilbaoEszenako Baliabide Eszenikoen Zentroaren bitartez, “Artistak Egoitzan” sorkuntza eszenikoari laguntzeko programaren edizio berrian hautatutako lau proiektuak jakinarazi ditu. Lau proposamen dira eta dramaturgia berrien eta dantza garaikidearen barruan kokatzen dira.

Programak 28 eskaera jaso ditu, gehienak diziplina performatiboetan eta dramaturgia eszeniko berrietan oinarrituak. Horietatik, proposamenak hautatzeaz arduratzen den batzordeak – Udaleko Kultura Saileko teknikariek osatzen dute, adituen aholkularitzarekin – Eva Guerrero Konpainiak eta Doos Kolektiboak aurkeztutakoak aukeratu ditu, “El último baile” dantza garaikideko proiektua garatzeko; Las Nenasen (Ane Sagües Abad eta Cristina Tomás Olaya) “Torcidxs” antzerki-proiektu performatikoa; Katastrofen Teatroaren “Hezetasun erlatiboa” euskarazko lana; eta “Entre mi cuerpo y yo. Llorona llévame al río” dantza garaikideko lana.

Artistek uztaila eta urria bitartean egingo dituzte egoitzak. Lehenengo bi proposamenek 2.000 euroko laguntza jasoko dute, hasierako fasean dauden proiektuak direlako, eta beste biei, garapen-fasean daudenez, 4.000 euroko laguntza emango zaie. Proposamen bakoitzak espazio bat eta BilbaoEszenaren laguntza teknikoa ere izango ditu bere proiektua garatu ahal izateko.

Garapen fasean dauden bi proposamenek, “Hezetasun erlatiboa” eta “Entre mi cuerpo y yo. Llorona llévame al río”, sormen prozesua publikoaren aurrean estreinatzeko aukera izango dute – orokorra eta/edo sektoreko profesionalak –, BAD Bilboko Antzerki eta Dantza Garaikidearen Jaialdiaren hurrengo edizioan, urriaren 17tik azaroaren 27ra bitartean.

HASIERAKO FASEAN DAUDEN PROIEKTUAK

“El último baile” Eva Guerreroren proiektu berria da, egoitza honetan egindako ikerketa batekin hasten den prozesua. Testuak eta zuzeneko musika izango dituen dantza garaikideko ikuskizuna izango da, 2024ko uztailean adineko pertsonei egindako elkarrizketa ugarien zatiekin eginak. Eva Guerreroren dantza garaikideko ikuskizunak eta beste proiektu batzuk ekoizten dituen Bilboko DOOS talde artistikoaren bidez garatuko da.

“Torcidxs” antzezlan eta performatikako tresna da, umorez egina, eta Z Belaunaldiaren hizkuntza postironikoa erabiltzen du eta indarkeria estetikoko egoerak antzezten ditu. Ane Sagües Abad eta Cristina Tomás Olaya sortzaile eta interpretatzaile dituen Las Nenas antzerki-proiektu performatikoak proposatua, piezaren soinu-espazioa ikertzea du helburu. Soinuaren eta ahotsaren distortsio-tresnak erabiliz, esperientzia estetikoa areagotu nahi dute, gorputzaren eta ahotsaren arteko disoziazioa aztertuz.

GARAPEN FASEAN DAUDEN PROIEKTUAK

Hezetasun erlatiboa” euskarazko lana da eta BAD jaialdiaren hurrengo edizioan estreinatuko da. Komedia garaikideko antzerkia da, adoreari, adiskidetasunari eta entrenatu ezin diren gauzei buruzkoa, munduko kirolik zailenari buruzkoa. Katastrofen Teatroaren lan berria da, Leire Olaranek eta Jone Garciak osatutako konpainia.

“Entre mi cuerpo yo. Llorona llévame al río” dantza garaikideko pieza bat da, zuzeneko musikarekin. Olaia Valle Lópezek sortu zuen, Ana Laguna kontserbatorio profesionalean dantza garaikidea ikasi eta hainbat sormen proiektu eta konpainiarekin elkarlanean aritutakoa. Azken urteotan, interprete-lana eta sorkuntza propioak uztartu ditu. Pieza BAD Jaialdiaren hurrengo edizioan estreinatuko da.

PROYECTOS SELECCIONADOS

CUATRO PROYECTOS DE INVESTIGACIÓN ESCÉNICA LOGRAN LAS BECAS DEL PROGRAMA “ARTISTAS EN RESIDENCIA” DEL AYUNTAMIENTO

(Bilbao, a 24 de junio de 2024).- El Ayuntamiento de Bilbao, a través del Centro de Recursos Escénicos de Bilbao – BilbaoEszena, ha dado a conocer los cuatro proyectos seleccionados en la nueva edición del programa de apoyo a la creación escénica, “Artistas en Residencia”. Se trata de cuatro propuestas que se enmarcan dentro de las nuevas dramaturgias y la danza contemporánea.

El programa ha recibido 28 solicitudes, centradas en su mayoría en disciplinas performativas y nuevas dramaturgias escénicas, de las que la la comisión encargada de seleccionar las propuestas, –compuesta por técnicos del Área de Cultura del Ayuntamiento, con el asesoramiento de personas expertas– ha escogido las presentadas por la Compañía Eva Guerrero y Doos Colectivo, para desarrollar el proyecto de danza contemporánea “El último baile”; el proyecto teatral performático “Torcidxs” de Las Nenas (Ane Sagües Abad y Cristina Tomás Olaya); la obra en euskera “Hezetasun erlatiboade Katastrofen Teatroa; y la pieza de danza contemporánea “Entre mi cuerpo y yo. Llorona llévame al río” de Olaia Valle.

Las y los artistas harán las residencias entre los meses de julio y octubre. Las dos primeras propuestas recibirán una ayuda de 2.000 euros, por ser proyectos en fase inicial, mientras que a las otras dos, como se encuentran en fase de desarrollo, se les concederá una ayuda de 4.000 euros. Cada una de las propuestas también contará con la cesión de un espacio y apoyo técnico de BilbaoEszena para poder desarrollar su proyecto.

Las dos propuestas en fase de desarrollo, “Hezetasun erlatiboa” y “Entre mi cuerpo y yo. Llorona llévame al río”, tendrán la oportunidad de estrenar el proceso creativo ante el público –general y/o profesionales del sector–, en el marco de la próxima edición del Festival de Teatro y Danza Contemporánea de Bilbao, BAD, que se celebrará entre el 17 de octubre y el 27 de noviembre.

PROYECTOS EN FASE INICIAL

“El último baile” es el nuevo proyecto de Eva Guerrero, un proceso que se inicia con una investigación durante esta residencia obtenida. Será un espectáculo de danza contemporánea con textos y música en directo, hechos con retazos de múltiples entrevistas a personas mayores que se iniciarán en julio de 2024. Se desarrollará a través de DOOS, un colectivo artístico de Bilbao creado en 2013, que produce los espectáculos de danza contemporánea de Eva Guerrero y otros proyectos.

Torcidxs” es un artefacto teatral y performático en clave de humor que utiliza el lenguaje posirónico de la Generación Z y escenifica situaciones de violencia estética. Propuesto por el proyecto teatral performático Las Nenas, del que Ane Sagües Abad y Cristina Tomás Olaya son las fundadoras e intérpretes, busca investigar el espacio sonoro de la pieza. A través del uso de herramientas de distorsión del sonido y de la voz, pretenden amplificar la experiencia estética explorando la disociación entre el cuerpo y la voz.

PROYECTOS EN FASE DE DESARROLLO

Hezetasun erlatiboa” es un trabajo en euskera que se estrenará en la próxima edición del Festival BAD. Se trata de teatro de comedia contemporánea sobre coraje, camaradería y cómo lidiar con cosas que no se pueden entrenar, sobre el deporte más difícil del mundo. Es el nuevo trabajo de Katastrofen Teatroa, compañía compuesta por Leire Olaran y Jone García.

“Entre mi cuerpo yo. Llorona llévame al río” es una pieza de danza contemporánea con música en directo. Un concierto a dos para un cuerpo, creado por Olaia Valle López, quien estudió danza contemporánea en el Conservatorio profesional Ana Laguna y ha colaborado con diferentes proyectos creativos y compañías. En los últimos años compagina la labor de intérprete con creaciones propias. La pieza se estrenará en la próxima edición del Festival BAD.

INSTALACIÓN FOTOGRÁFICA “ESTO ES UN CUERPO”

Esto es un cuerpo proiektu artistiko bat da, liburu-bilduma batean gauzatzen dena, eta arreta berezia eskaintzen dio mundu honetan argazkigintzaren eta literaturaren bidez bizitzearen esperientziari. Liburu bakoitza gorputzaren zati bati eskainita dago. Hala, zenbaki bakoitzarekin gorputz guztia osatzen da, eta gorputz kolektibo bat sortzen da, papera gainditu eta komunitate, ekintza eta hausnarketa kolektibo bihurtzen dena. Gorputza zatitzeak, atal bakoitzean zooma egiteak, oharkabean pasatu ohi diren xehetasunei erreparatzeko aukera ematen digu, baita gorputzari buruz ustez dakiguna birpentsatzeko ere.

Esto es un cuerpo lanak hedapen-, pentsamendu- eta sorkuntza-kanal bat irekitzen du gorputzaren materialtasunetik, modu kolektiboan hausnartzeko eta jarduteko; gorputza elkarrizketaren erdigunean jartzen du aro teknologiko honetan, non gure gorputzak pantaila hutsa baino ez diren, ekoizten badute soilik balioa duteneko mundu batean.

Argazkiak eta testua uztartzetik abiatzen gara, amaiezina den eremu batean, hau da, artearen eremuan, adierazpen-modu berriak esploratzeko asmoz; artistak eta publikoa kultura bisual bat sustatzera eta barneratzera gonbidatzen ditugu, irudimena eta gogoeta kritikoa sustatzeko gune plural eta ireki gisa.

Erakusketa honen arabera, irudia pentsamenduaren sortzaile eta hausnarketa kritikoaren bultzatzaile da, baina inoiz ez modu isolatuan. Hala erakusten dute zubiaren alde batean eta bestean lurrean jarritako zortzi QR kodeek; argazki bakoitzaren informazioa zabaltzen dute kontatutako istorioen eta literatura-sorkuntzen bidez. Halaber, ekintza kolektibo bat da, gure gorputz indibidualen hauskortasuna agerian uzten duena eta haien kolektibitatean eta komunitatean datzan indarra ospatzen duena. Zalantzarik gabe, elkarrekin hobeak gara. Gainerako pertsonek eta gertatzen zaizkigun gauzek gugan eragiten dutenean, eraldatu egiten gara. Gehiegi zigortutako gorputzen pisutik askatu nahi dugu geure burua. Izan ere, geure burua azaltzea geure burua erreibindikatzea ere bada.

Ainhoa Resano artista komisario duen “Esto es un cuerpo” erakusketa Ana Jarque, Carol Caicedo, Carlota Visier eta Laura C. Velaren ideia original bat da, Comisura argitaletxeak argitaratuta.

Erakusketa honetako argazkiak Laura C. Velak eta Malu Reigal-ek egin dituzte.

INSTALACIÓN FOTOGRÁFICA “ESTO ES UN CUERPO”

Esto es un cuerpo es un proyecto artístico que se materializa en una colección de libros que pone atención en la experiencia de habitar este mundo a través de la fotografía y la literatura. Cada libro está dedicado a una parte del cuerpo. Así, con cada número, se va completando el cuerpo entero, creando un cuerpo colectivo que traspasa el papel y se convierte en comunidad, acción, reflexión colectiva. Descomponer el cuerpo, hacer zoom en cada una de sus partes, nos permite fijarnos en detalles que habitualmente pasan desapercibidos, y repensar lo que creemos saber sobre él.

Esto es un cuerpo abre un canal de difusión, pensamiento y creación desde la materialidad del cuerpo para reflexionar y actuar colectivamente; pone el cuerpo en el centro de la conversación en plena era tecnológica donde nuestros cuerpos han sido reducidos a una pantalla, o en un mundo en el que solo son útiles si producen.

Partimos de la unión de fotografía y texto, con el ánimo de explorar nuevas formas de expresión en un terreno que es inalcanzable e infinito, el del arte; invocando a artistas y público a fomentar y acoger una cultura visual que se perpetúe, sobre todo, como un espacio plural y abierto desde donde se estimule la imaginación y la reflexión crítica.

Esta iniciativa expositiva entiende la imagen como creadora de pensamiento e impulsora de reflexión crítica pero nunca de manera aislada. Lo demuestran los ocho códigos Qrs colocados en el suelo a un lado y otro del puente, que expanden la información de cada fotografía a través de historias narradas y creaciones literarias. Es, también, un hacer colectivo que revela la fragilidad de nuestros cuerpos individuales, y que celebra la fuerza que se halla en su colectividad y comunidad. Sin duda, juntas somos mejores, y dejándonos afectar por el resto de las personas y por las cosas que nos pasan nos transformamos. Queremos liberarnos del peso de unos cuerpos demasiado castigados. Porque exponernos es también reivindicarnos.

Comisariado por la artista Ainhoa Resano.

“Esto es un cuerpo” es una idea original de Ana Jarque, Carol Caicedo, Carlota Visier y Laura C. Vela publicada por la editorial Comisura.

Las fotografías de esta exposición son obra de Laura C. Vela y Malu Reigal.

"*" indicates required fields

Proyectos de artistas individuales*
DD slash MM slash YYYY


Documentos que se tiene que adjuntar:
  • PDF del proyecto.
  • Copia del DNI.
  • Declaración del responsable (Anexo I).
  • Declaración del responsable (Anexo II).
  • Autorización (Anexo III).
Tipos de archivos aceptados: pdf, doc, docx, Tamaño máximo de archivo: 10 MB.
Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 10 MB.
Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 10 MB.
Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 10 MB.
Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 10 MB.
Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 10 MB.